تاریخ: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ ، ساعت ۰۹:۲۵
بازدید: ۶۳
کد خبر: ۳۱۴۱۵۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

تحلیل تکنیکال وبملت ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ | غول بانکی در حال تغییر روند؟

‌می‌متالز - وبملت یکی از تاثیرگذارترین نماد‌ها بر بورس ایران و از غول‌های بانکی به شمار می‌رود که همواره کارشناسان از آن به عنوان یک سهم بنیادی گروه بانکی یاد می‌کنند. در این مطلب قصد داریم تا به بررسی تکنیکالی این نماد بپردازیم.

به گزارش می‌متالز، شایان ذکر است که این تحلیل به هیچ عنوان سیگنالی برای خرید یا فروش وبملت نیست و صرفا یک تحلیل و پیش بینی می‌باشد.

تحلیل تکنیکال وبملت ۲۵ مرداد ۱۴۰۲

تحلیل تکنیکال وبملت ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ | غول بانکی در حال تغییر روند؟

نماد وبملت در تایم روزانه (تحلیل کوتاه مدت) پس از یک حرکت صعودی کوتاه وارد روند خنثی شده است. حمایت مهم کف ابر کومو دقیقا شامل کندل روز چهارشنبه خواهد بود و با توجه به سابقه دو دایره آبی مشخص شده در نمودار از واکنش مثبت احتمال برگشت به بالای قیمت وجود دارد. از طرفی خط روند صعودی شکسته شده و در اندیکاتور RSI خط روند نزولی خوشوقتانه شکسته شده و پولبک بدان در حال شکلگیری به نظر می‌رسد.

تحلیل تکنیکال وبملت ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ | غول بانکی در حال تغییر روند؟

نوع بسته شدن کندل روز چهارشنبه بسیار مهم است در تعیین ادامه روند نماد: بسته شده بالای ابر و خط روند صعودی نشانه مهمی برای حفظ روند خنثی و صعودی میان مدت و پایین آن خطر افت نماد را هشدار می‌دهد. در صورت شکست حمایت اول ۴۰۳۲ و حمایت قوی دوم ۳۷۷۱ ریال می‌باشد.

تحلیل تکنیکال وبملت ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ | غول بانکی در حال تغییر روند؟

در تایم هفتگی و تحلیل میان‌مدت روند صعود حفظ شده است و خط روند نزولی در RSI هنوز مانع رشد قیمت می‌شود. هم‌اکنون حمایت خط دوم گن فن از قیمت حمایت خوبی می‌کند و در صورت شکست حمایت آن خط سوم قابل بررسی است. میدلاین کانال بلند مدت نیز از حمایت‌های مهم در صورت افت زیاد قیمت نماد می‌باشد.

خلاصه تحلیل تکنیکال وبملت

حمایت دینامیک (پویا / مورب): خط دو گن فن هفتگی، کف ابر روزانه

حمایت استاتیک (ثابت) اول: ۴۰۳۲ ریال

حمایت استاتیک (ثابت) دوم: ۳۷۷۱ ریال

نوع حمایت: چندگانه

ریسک به ریوارد: مناسب برای میان‌مدت

مقاومت دینامیک (پویا / مورب): خط یک گن فن، سقف ابر کومو روزانه و سقف کانال بلند مدت

مقاومت استاتیک (ثابت) اول: ۵۴۲۲ ریال

مقاومت استاتیک (ثابت) دوم: ۷۴۳۴ ریال

منبع: نبض بورس

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده